Cieszymy się, że klienci wybierają nasze meble. Chcemy im podziękować, dlatego wszystkie produkty wysyłamy ZA DARMO. Niech zakupy w naszym sklepie będą tak przyjemne jak użytkowanie naszych mebli 😉
Jaki jest czas dostawy?
Nasze meble produkowane są na indywidualne zamówienie, stąd czas realizacji wynieść może ok. 21 dni roboczych. W szczególnych wypadkach czas ten może się wydłużyć. O takim fakcie poinformujemy mailowo.
Czy dostawa obejmuje wniesienie mebli i ich montaż?
Meble wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dostawa nie obejmuje więc usługi wniesienia i montażu mebli. Prosimy o zapewnienie odpowiedniej liczby osób do odbioru mebli od kuriera. Montaż na pewno nie sprawi problemu. Meble dostarczane są w dwóch lub trzech paczkach z dołączoną, przejrzyście rozpisaną instrukcją.
ZAMÓWIENIA I ZWROTY
Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia albo je zmodyfikować?
Istnieje możliwość rezygnacji z zamówienia lub wprowadzenia modyfikacji w przeciągu 24 godzin od jego złożenia. O chęci rezygnacji poinformuj nas telefonicznie – tel. 735 225 683 lub mailowo – [email protected].
Jak mogę zwrócić zamówienie?
Jeżeli mebel nie spełnił Twoich oczekiwań możesz go zwrócić. Masz na to 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Poinformuj nas o tym fakcie mailowo pod adresem: [email protected]. Starannie zapakuj produkt i zamów kuriera.
Jak przygotować produkt do zwrotu?
Aby zwrot został uznany, mebel musi wróci do nas w takim stanie, w jakim go otrzymałeś. Nieskręcony, starannie zapakowany i zabezpieczony, i oczywiście bez śladów użytkowania.
Gwarancja obejmuje bezpłatne usuwanie usterek wynikających z wad produktu. Aby została uznana, produkt musi być użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń eksploatacyjnych wynikających z naturalnego zużycia.
Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas lub zadzwoń!